Automatyzacja procesów z Data Force Group i HCL Software
Data Force Group, dzięki ścisłej współpracy z HCLSoftware, usprawnia i automatyzuje procesy marketingowe w sektorze finansowym i telekomunikacyjnym.
Data Force Group i HCL Software
HCL Software jest wiodącym dostawcą rozwiązań i usług IT. Firma oferuje oprogramowanie, które znajduje zastosowanie w wielu sektorach gospodarki – w tym tak wymagających, jak finanse, telekomunikacja i obsługa klienta. Rozwiązania z portfolio HCL do 2018 roku rozwijane były przez spółkę IBM. Właśnie wtedy HCLTech, firma-matka HCL Software, nabyła od IBM portfolio produktowe oferowane dziś przez Data Force Group.
– Z HCL współpracujemy od wielu lat. Nie bez powodu mamy status najbardziej doświadczonego partnera biznesowego w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Pawel Szulakowski, prezes zarządu Data Force Group. – Wspólnie, naszym partnerom biznesowym, możemy zaoferować zaawansowane systemy automatyzacji i big data, uwzględniając przy tym takie czynniki, jak: zaplecze technologiczne i bezpieczeństwo danych – dodaje.
Ścisła kooperacja została potwierdzona również poprzez certyfikację oraz szkolenia, które przeszli konsultanci, analitycy i programiści DFG. Dziś to jedni z najlepszych specjalistów od automatyzacji procesów, marketingu oraz zarządzania danymi.
– Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło na wypracowanie unikalnej metodologii wdrożeń, która poza szybkim i skutecznym dostosowaniu projektu do zmieniających się potrzeb biznesowych, uwzględnia również specyfikę data center i oprogramowania stosowanego przez danego Klienta – wyjaśnia Dalius Kubylis, Head of Technology w Data Force Group.
Jednymi z najczęściej wdrażanych przez DFG produktów HCL są Unica Campaign i Unica Interact. Pierwszy z systemów pozwala na planowanie i monitorowanie kampanii marketingowych w modelu cross-channel (uwzględniając np. e-mail, SMS, aplikacje mobilne, strony internetowe, media społecznościowe). Drugi odpowiada za personalizację komunikacji na podstawie analizy zachowań i preferencji klientów. Jego działanie można monitorować poprzez rozbudowane raportowanie i funkcje analityczne.
Korzystając z autorskich rozwiązań DFG (pozwalających na integrację dowolnego z modułów Unica z lokalnymi systemami CRM, analityką, czy centrami danych) oraz systemu dostarczonego przez HCL – instytucje finansowe, telekomunikacyjne (i inne) mogą w czasie rzeczywistym przeanalizować sytuację dowolnego klienta. W ten sposób można poznać jego działania i przyzwyczajenia produktowe, a w konsekwencji wskazać odpowiednią ścieżkę komunikacji i zaoferować indywidualny scenariusz interakcji.
– Rozwiązania HCL są szczególnie cenione przez naszych partnerów biznesowych, którzy, jako nadrzędną wartość wskazują szerokie możliwości personalizacji kontentu oraz zaawansowaną automatyzację procesów – mówi Marcin Milczarek, Business Development Manager z Data Force. Wśród Klientów Data Force korzystających z rozwiązań HCL znajdują się takie marki jak: Credit Agricole Bank Polska S.A., Liberty Global (w Polsce obecny jako operator sieci UPC) i VECTRA.
Informacje
Data Force Group to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem we wdrażaniu narzędzi zwiększających skuteczność marketingu opartych o analizę danych i metody AI. Zespół DFG, który składa się z ekspertów i pasjonatów wielu dziedzin, oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie analizy zachowań i potrzeb klientów, efektywnej komunikacji i zwiększenie sprzedaży.
Spółka ma w swoim portfolio wdrożenia dla takich marek jak: Ultimo, Vectra, Toya, Biedronka, Play, Cyfrowy Polsat, Plus, NC+, Skoda, Volkswagen, Metlife, Raiffeisen Bank, Kredyt Bank.
HCL Software to producent oprogramowania o globalnym zasięgu. Firma oferuje szeroki zakres produktów i usług, w tym wyspecjalizowane systemy dla przedsiębiorstw z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, administracji i ochrony zdrowia. Poza oprogramowaniem służącym do automatyzacji procesów oferuje systemy do śledzenia ścieżek sprzedażowych, analizy i wizualizacji danych, zarządzania i optymalizacji procesów.
Kontakt do sprzedawcy
Dalius Kubylis
Head of technology
dalius.kubylis@dataforce.com
Paweł Szulakowski
CEO
pawel.szulakowski@dataforce.com