data-force-group-logo-navdata-force-group-logo-navdata-force-group-logo-navdata-force-group-logo-nav
  • Główna
  • Usługi
  • Branże
  • Aktualności
  • O nas
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • English
✕
Nowoczesne rozwiązanie campaign management dla banku Credit Agricole
31 stycznia, 2023
Planujesz wdrożenie z mObywatelem? Skorzystaj z naszego doświadczenia
20 kwietnia, 2023
Opublikowane przez admin o 22 marca, 2023
Kategorie
  • Aktualności
Tagi

Automatyzacja procesów z Data Force Group i HCL Software

Data Force Group, dzięki ścisłej współpracy z HCLSoftware, usprawnia i automatyzuje procesy marketingowe w sektorze finansowym i telekomunikacyjnym.

Data Force Group i HCL Software

HCL Software jest wiodącym dostawcą rozwiązań i usług IT. Firma oferuje oprogramowanie, które znajduje zastosowanie w wielu sektorach gospodarki – w tym tak wymagających, jak finanse, telekomunikacja i obsługa klienta. Rozwiązania z portfolio HCL do 2018 roku rozwijane były przez spółkę IBM. Właśnie wtedy HCLTech, firma-matka HCL Software, nabyła od IBM portfolio produktowe oferowane dziś przez Data Force Group.

– Z HCL współpracujemy od wielu lat. Nie bez powodu mamy status najbardziej doświadczonego partnera biznesowego w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Pawel Szulakowski, prezes zarządu Data Force Group. – Wspólnie, naszym partnerom biznesowym, możemy zaoferować zaawansowane systemy automatyzacji i big data, uwzględniając przy tym takie czynniki, jak: zaplecze technologiczne i bezpieczeństwo danych – dodaje.

Ścisła kooperacja została potwierdzona również poprzez certyfikację oraz szkolenia, które przeszli konsultanci, analitycy i programiści DFG. Dziś to jedni z najlepszych specjalistów od automatyzacji procesów, marketingu oraz zarządzania danymi.

– Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło na wypracowanie unikalnej metodologii wdrożeń, która poza szybkim i skutecznym dostosowaniu projektu do zmieniających się potrzeb biznesowych, uwzględnia również specyfikę data center i oprogramowania stosowanego przez danego Klienta – wyjaśnia Dalius Kubylis, Head of Technology w Data Force Group.

Jednymi z najczęściej wdrażanych przez DFG produktów HCL są Unica Campaign i Unica Interact. Pierwszy z systemów pozwala na planowanie i monitorowanie kampanii marketingowych w modelu cross-channel (uwzględniając np. e-mail, SMS, aplikacje mobilne, strony internetowe, media społecznościowe). Drugi odpowiada za personalizację komunikacji na podstawie analizy zachowań i preferencji klientów. Jego działanie można monitorować poprzez rozbudowane raportowanie i funkcje analityczne.

    Data Force oferuje także inne rozwiązania HCL Software. To:
  • Unica Journey – pozwala na śledzenie każdego etapu interakcji z klientem – od pierwszego kontaktu z marką, przez etap zakupu i użytkowania produktu lub usługi, aż po etap badania lojalności klienta.
  • Unica Discover – oferuje zaawansowane narzędzia do analizy zachowań użytkowników na stronach internetowych. Np. poprzez heat mapy, ścieżki nawigacji, zaawansowaną analizę treści. Platforma umożliwia także personalizację treści na stronie internetowej, w oparciu o dane o zachowaniach użytkowników, co znacząco zwiększa ich zaangażowanie i zadowolenie.
  • Unica Deliver – oprogramowanie pomocne przy tworzeniu kampanii mailingowych z uwzględnieniem preferencji adresata wiadomości, w oparciu o jego zachowania i potrzeby. Deliver umożliwia również umieszczanie w mailingu elementów dynamicznych, dostosowywanych do aktualnej wiedzy o odbiorcy.

Korzystając z autorskich rozwiązań DFG (pozwalających na integrację dowolnego z modułów Unica z lokalnymi systemami CRM, analityką, czy centrami danych) oraz systemu dostarczonego przez HCL – instytucje finansowe, telekomunikacyjne (i inne) mogą w czasie rzeczywistym przeanalizować sytuację dowolnego klienta. W ten sposób można poznać jego działania i przyzwyczajenia produktowe, a w konsekwencji wskazać odpowiednią ścieżkę komunikacji i zaoferować indywidualny scenariusz interakcji.

– Rozwiązania HCL są szczególnie cenione przez naszych partnerów biznesowych, którzy, jako nadrzędną wartość wskazują szerokie możliwości personalizacji kontentu oraz zaawansowaną automatyzację procesów – mówi Marcin Milczarek, Business Development Manager z Data Force. Wśród Klientów Data Force korzystających z rozwiązań HCL znajdują się takie marki jak: Credit Agricole Bank Polska S.A., Liberty Global (w Polsce obecny jako operator sieci UPC) i VECTRA.

Informacje

Data Force Group to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem we wdrażaniu narzędzi zwiększających skuteczność marketingu opartych o analizę danych i metody AI. Zespół DFG, który składa się z ekspertów i pasjonatów wielu dziedzin, oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie analizy zachowań i potrzeb klientów, efektywnej komunikacji i zwiększenie sprzedaży.
Spółka ma w swoim portfolio wdrożenia dla takich marek jak: Ultimo, Vectra, Toya, Biedronka, Play, Cyfrowy Polsat, Plus, NC+, Skoda, Volkswagen, Metlife, Raiffeisen Bank, Kredyt Bank.

HCL Software to producent oprogramowania o globalnym zasięgu. Firma oferuje szeroki zakres produktów i usług, w tym wyspecjalizowane systemy dla przedsiębiorstw z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, administracji i ochrony zdrowia. Poza oprogramowaniem służącym do automatyzacji procesów oferuje systemy do śledzenia ścieżek sprzedażowych, analizy i wizualizacji danych, zarządzania i optymalizacji procesów.

Kontakt do sprzedawcy

Dalius Kubylis

Head of technology

dalius.kubylis@dataforce.com

Paweł Szulakowski

CEO

pawel.szulakowski@dataforce.com

Porozmawiajmy na temat współpracy

Odwiedź nas lub napisz
Share
0
admin
admin

Powiązane wpisy

Power Platform Compontents Header

Power BI, PowerApps, PorwerAutomat, PowerBi, Pages, Virtual Agents

13 czerwca, 2024

Transformuj Swój Biznes z Microsoft Power Platform


Czytaj dalej
HCL Unica

(C) Freepik.com

26 marca, 2024

Sztuczna inteligencja w biznesie


Czytaj dalej
HCL Unica

(C) Freepik.com

2 lipca, 2023

HCL Unica: Od pomysłu do realizacji kampanii


Czytaj dalej

Data Force Group Sp. z o.o.,
ul. Grzybowska 43,
00-855 Warszawa, Polska

E-mail: biuro@dataforce.pl

© 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone / All rights reserved. Data Force Group
      Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności