data-force-group-logo-navdata-force-group-logo-navdata-force-group-logo-navdata-force-group-logo-nav
  • Główna
  • Usługi
  • Branże
  • Aktualności
  • O nas
  • Dołącz do nas
  • Kontakt
  • English
✕
Automatyzacja procesów z Data Force Group i HCL Software
22 marca, 2023
Opublikowane przez admin o 31 stycznia, 2023
Kategorie
  • Aktualności
Tagi

Nowoczesne rozwiązanie campaign management dla banku Credit Agricole

Data Force Group wdrożyła dla banku Credit Agricole Bank Polska S.A. nowoczesne rozwiązanie z klasy campaign management, pozwalające na personalizację w czasie rzeczywistym ofert kierowanych do klientów banku.

Credit Agricole współpracuje z Data Force Group.

– Naszym zadaniem było dostarczenie systemu, który w mgnieniu oka dobiera i wyświetla spersonalizowaną ofertę dla klienta banku w oparciu o jego profil behawioralny oraz historię interakcji z bankiem, z uwzględnieniem zdarzeń, jakie miały miejsce podczas korzystania z aplikacji CA24 Mobile i bankowości internetowej CA24 eBank – wyjaśnia Pawel Szulakowski, Chief Executive Officer Data Force Group.

Rozwiązanie, które zostało oparte o oprogramowanie HCL Unica Interact (HCLSoftware) i autorskie produkty Data Force Group, może wykorzystywać dane dostarczane w trybie realtime, jak i batch. Te uzupełnione o wiedzę historyczną oraz bieżące działania klientów pozwalają tworzyć skuteczne interakcje w czasie rzeczywistym.

– Dzięki systemowi dostarczonemu przez Data Force Group w ciągu kilku, maksymalnie kilkudziesięciu milisekund możemy przeanalizować sytuację danego klienta, jego zachowania i dobrać odpowiedni produkt oraz zdecydować, który wariant komunikacji zaprezentować. Narzędzie pozwala na elastyczną modyfikację strategii biznesowej, dzięki czemu szybko i skutecznie możemy reagować na zmieniające się otoczenie i oczekiwania klientów – dodaje Jakub Jurdziak, odpowiedzialny za obszar CRM w banku. Oprogramowanie może również uwzględniać historię kontaktów z danym klientem, synchronizację z modułem batch, czy z innymi systemami banku, a nawet geolokalizację.

Automatyzacja wielu czynności, za które kiedyś odpowiadały wyspecjalizowane agencje, czy firmy analityczne pozwala na dotarcie z ofertą, która jest ściśle spersonalizowana i odpowiada potrzebom konkretnego klienta.

– Mówiąc wprost: zamiast ogólnej oferty kierowanej do każdego, klient otrzymuje produkt szyty na miarę dobrany do jego aktualnych potrzeb – zdradza Paweł Szulakowski. Program można wykorzystać również do integracji z innymi kanałami kontaktu. Dzięki zastosowaniu wydajnego systemu i skutecznych narzędzi analitycznych można zaplanować i zrealizować nawet najbardziej złożoną kampanię - uwzględniającą np. media społecznościowe, pocztę elektroniczną, strony internetowe, serwisy wideo, urządzenia mobilne i stacjonarne.

Przygotowanie tak zaawansowanego rozwiązania wymaga czasu i odpowiedniej infrastruktury. – Wdrożenie oprogramowania współpracującego z bankowością elektroniczną trwało około czterech miesięcy, dłużej, bo blisko dziewięć miesięcy zajęły prace integracyjne z aplikacją mobilną. Biorąc pod uwagę złożoność wymagań biznesowych i dostosowanie ich do dostępnych funkcjonalności - był to dość krótki okres – wyjaśnia Paweł Szulakowski.

Rozwiązania podobnej klasy specjaliści Data Force Group wdrożyli również dla Liberty Global (w tym w Polsce, dla marki UPC) i Getin Noble Bank.

Informacje

Data Force Group to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem we wdrażaniu narzędzi zwiększających skuteczność marketingu opartych o analizę danych i metody AI. Zespół DFG, który składa się z ekspertów i pasjonatów wielu dziedzin, oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie analizy zachowań i potrzeb klientów, efektywnej komunikacji i zwiększenie sprzedaży.
Spółka ma w swoim portfolio wdrożenia dla takich marek jak: Ultimo, Vectra, Toya, Biedronka, Play, Cyfrowy Polsat, Plus, NC+, Skoda, Volkswagen, Metlife, Raiffeisen Bank, Kredyt Bank.

Bank Credit Agricole Bank Polska od blisko 20 lat oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe na polskim rynku. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze Consumer Finance. Bank jest częścią Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie, działa w 48 krajach, obsługuje ponad 52 milionów klientów.

Kontakt do sprzedawcy

Dalius Kubylis

Head of technology

dalius.kubylis@dataforce.com

Paweł Szulakowski

CEO

pawel.szulakowski@dataforce.com

Porozmawiajmy na temat współpracy

Odwiedź nas lub napisz
Share
0
admin
admin

Powiązane wpisy

Power Platform Compontents Header

Power BI, PowerApps, PorwerAutomat, PowerBi, Pages, Virtual Agents

13 czerwca, 2024

Transformuj Swój Biznes z Microsoft Power Platform


Czytaj dalej
HCL Unica

(C) Freepik.com

26 marca, 2024

Sztuczna inteligencja w biznesie


Czytaj dalej
HCL Unica

(C) Freepik.com

2 lipca, 2023

HCL Unica: Od pomysłu do realizacji kampanii


Czytaj dalej

Data Force Group Sp. z o.o.,
ul. Grzybowska 43,
00-855 Warszawa, Polska

E-mail: biuro@dataforce.pl

© 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone / All rights reserved. Data Force Group
      Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności