Bardziej efektywny
data‑based marketing

Mamy ponad 15-letnie doświadczenie w komercyjnym wykorzystywaniu analizy danych i metod AI w zwiększaniu skuteczności marketingu. Nasz zespół wszechstronnych ekspertów z różnych dziedzin oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie analizy zachowań i potrzeb klientów, efektywniejszej komunikacji z konsumentami i zwiększenia sprzedaży. Nasz zespół jest jednym z najbardziej

doświadczonych na rynku. Znamy wiodące narzędzia do przetwarzania dużych zbiorów danych, automatyzacji marketingu i tworzenia rozwiązań w oparciu o sztuczną inteligencję. Unikalna wiedza połączona z doświadczeniem pozwala nam szybko wdrażać nowe rozwiązania i generować doskonałe wyniki dla naszych Klientów.

Ponad 15 lat doświadczenia w zaawansowanej analityce, sztucznej inteligencji i Big Data

Nasi klienci

Partnerzy

Pracujemy z najlepszymi IT companies, and we know all the top systems available on the market. We keep track of the latest technology in order to advise our customers on the best solutions.

Posiadamy status IBM Advanced Business Partner. Oprogramowania IBM używamy od ponad 10 lat i pomagamy w jego rozwoju zgłaszając do IBM sugestie od naszych klientów i problemy. W naszych wdrożeniach i świadczonych usługach wykorzystujemy następujące oprogramowanie firmy IBM:

  • IBM Watson Marketing
  • IBM Campaign, IBM Interact, IBM Marketing Operations, IBM Contact Optimization
  • IBM SPSS, IBM DB2 BLU, IBM Cognos

Hurtownie danych i analitykę w chmurze tworzymy w oparciu o największą chmurę obliczeniową na świecie – Amazon Web Services (AWS).

W naszych wdrożeniach i świadczonych usługach wykorzystujemy następujące komponenty platformy AWS:

  • Amazon Redshift – hurtownia danych w chmurze
  • Amazon Kinesis – przetwarzanie zdarzeń w trybie real-time
  • Amazon QuickSight – wizualizacja i BI w chmurze
  • Amazon Machine Learning – data mining w chmurze

Chmura Microsoft Azure umożliwia nam dostarczanie skalowalnych rozwiązań. Rozwiązania do przetwarzania danych, analizy i AI oferowane przez Data Force Group korzystają z odpowiednich komponentów Azure w celu uzyskania najwyższej wydajności i niezawodności.

Firma HCL Technologies kupiła oprogramowanie IBM Watson Marketing pod koniec roku 2018. HCL Unica jest pakietem marketing automation zaprojektowanym w celu pogłębienia kontaktów z klientami i zwiększenia konwersji dzięki personalizacji w czasie rzeczywistym na każdym punkcie styku z klientem.

Chcesz nawiązać współpracę?

Skontaktuj się z nami