Omnichannel marketing automation

Tworzymy spójne, wielokanałowe systemy komunikacji z konsumentami. Integrujemy ze sobą dane pozyskiwane online oraz offline. Wdrażane przez nas systemy identyfikują konsumentów i kierują do nich spersonalizowane komunikaty dostosowane do ich
potrzeb. Jesteśmy certyfikowanymi partnerami technologicznymi wiodących producentów i wdrażamy ich oprogramowanie:

  • IBM Watson Marketing (IBM Campaign, IBM Interact)
  • SAS Marketing Automation i SAS RTDM
  • SAP Hybris Marketing

Big data & business intelligence

Analizujemy ogromne zbiory danych i wyciągamy z nich wnioski przydatne dla biznesu. Złożone zjawiska i KPI wizualizujemy na intuicyjnych dashboardach. Tworzymy tematyczne data marty opisujące zachowania klientów w ujęciu omnichannel oraz przetwarzające
dane w trybie real-time. Nasze rozwiązania mogą wykorzystywać chmurę obliczeniową, np. Amazon Redshift.

Tworzenie strategii marketingowych

Doradzamy jak czerpać wartość biznesową z danych i wykorzystywać najnowsze technologie w marketingu oraz obsłudze klienta, aby tworzyć najlepsze rozwiązania do wielokanałowego dialogu z konsumentami. Pomagamy wprowadzać w organizacji nowe procesy
biznesowe związane z zarządzaniem kampaniami.

CRM, outsourcing kampanii &amo; campaign managment

Zarządzamy kampaniami BTL naszych klientów. Definiujemy cele, planujemy, dobieramy kanały, tworzymy treści, realizujemy działania oraz analizujemy efekty. Zwiększamy lojalność klientów i skuteczność kampanii dzięki wzbogacaniu systemów CRM o
dane z innych źródeł, w tym big data.

Analizy przedwdrożeniowe, doradztwo IT i wdrożenia

Poznajemy firmę, jej cele biznesowe i systemy IT. Wskazujemy obszary do usprawnienia oraz rozwiązania technologiczne. Doradzamy naszym klientom wybór najlepszych rozwiązań IT i prowadzimy wdrożenia. Konfigurujemy i integrujemy systemy, szkolimy
pracowników oraz dopasowujemy procesy.

Konsulting i szkolenia

Wspieramy naszych klientów dzieląc się know-how, szkoląc pracowników i kadrę menedżerską wysokiego szczebla. Szkolimy z biznesowego użycia narzędzi marketing automation. Co najważniejsze – inspirujemy i przekazujemy wiedzę, która pozwala samodzielnie
wyznaczać kierunki innowacyjnych zmian w organizacjach.

Scoring, up-selling & cross-selling

Analizujemy zbiory danych o konsumentach. Dzielimy ich na segmenty, określamy scoring, prognozujemy zachowania i odkrywamy trendy. Projektujemy nowoczesne, wielokanałowe programy, które budują i utrzymują pozytywne relacje z konsumentami. Wdrażamy
mechanizmy zwiększające sprzedaż poprzez analizę danych i automatyczne rekomendowanie konsumentom interesujących produktów (Next Best Offer).

Real-time & programmatic marketing

Prowadzimy kampanie oparte na bieżących zachowaniach konsumentów. Połączenie nieustannej analizy danych i zautomatyzowanej komunikacji pozwala dopasować ofertę do aktualnych potrzeb konkretnej osoby i wybranego przez nią kanału. Dzięki zastosowaniu
rozwiązań programmatic wyświetlamy reklamy tam, gdzie właśnie znajduje się konsument.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zgadzam się Dowiedz się więcej